We vinden het belangrijk dat je met ons mee groeit en werk doet waar je blij van wordt!
In je rol krijg je, tijdens werktijd voldoende ruimte om je skills up to date te houden.
We bieden je volop mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen en (technische) trainingen en opleidingen te volgen. Deze worden in bijna alle gevallen betaald door e-Quest. Het volgen van een opleiding in combinatie met jouw werkzaamheden is ook bespreekbaar.
📍 Schootense Dreef 33, Helmond
Het e-Quest centrale servicedeskteam is gevestigd in Helmond. Dit is een nieuw (2019) kantoorpand.
Dit pand is eigendom van e-Quest, maar te groot voor jou en je 40 collega’s op deze vestiging. Er zijn meerdere bedrijven gevestigd, dit zorgt voor leuke en afwisselende gesprekken bij de koffiecorner.
Het team
Het servicedeskteam bestaat uit 8 jonge Servicedesk collega’s die alle klanten van e-Quest faciliteren vanuit ons kantoor in Helmond. Jouw coachende positie zorgt ervoor dat het team en alle individuen daarbinnen groeien en ontwikkelen. Wil je bij ons binnenkijken? Een beeld krijgen van je eerst werkdag? Of meer horen over e-Quest: bekijk dan onze video: